Bavite se turizmom, a zaobišli ste Instagram? Pripremite se za sljedeću godinu

By | Vijesti | No Comments

vaka društvena mreža ima svoje specifičnosti oko načina korištenja i populacije koja je koristi. Nije slučajnost to da se u žargonu često za atraktivan sadržaj kaže da je ‘instagramabilan’, ističu sugovornici tportala, marketinški stručnjaci Ilija Brajković i Ana Marija Malić koji nas provode kroz važnost društvenih mreža u posebnoj pandemijskoj situaciji te predlažu neophodne korake za uspješnu prisutnost na njima

U 2020. godini prvi put u povijesti čovječanstva preko 50 posto svjetskog stanovništva prisutno je na društvenim mrežama i aktivno ih koristi na dnevnoj bazi. Svjetske trendove prati i Hrvatska pa je tako, otkriva nam Malić, najkorištenija društvena mreža Facebook, slijede YouTube i Instagram, komunikatori poput WhatsAppa i Facebook Messengera te najbrže rastuća videoplatforma TikTok.

Povratak na staro

‘Ukratko, zaista je važno da ste prisutni na društvenim mrežama jer putem njih možete ostvariti odlične prodajne rezultate i predstaviti se u najboljem svjetlu, što u krajnosti, uz strateški pristup i kvalitetan sadržaj, donosi konkurentsku prednost’, poručuje stručnjakinja.

Kako ističe, marketinški napori i ulaganja u oglašavanje turističkih objekata stali su početkom pandemije i lockdowna, što je kao rezultat imalo pad cijena oglašavanja jer je bilo manje oglašivača.

‘Sada već možemo konstatirati da se stvari polako vraćaju na staro pretpandemijsko stanje – cijene se vraćaju na staru razinu i nema većih oscilacija’, kaže.

‘Svi imamo velike emocije što se tiče putovanja, a društvene mreže odličan su kanal za širenje informacija i svijesti, stvaranje emocija i želje za putovanjima. Kao što su društvene mreže idealne za turizam, jednako je turizam idealan za društvene mreže. Korisnici obožavaju konzumirati sadržaj koji uključuje putovanja, gastronomiju i zabavu. Takav sadržaj redovito ima najveći stupanj angažmana korisnika i lakše postaje viralan.

Turističke agencije i ugostiteljski objekti također sve češće koriste influencere kao bitan oblik svojih marketinških aktivnosti upravo zbog velikog dosega i njihove ciljane publike na kanalima društvenih mreža’,

Ističe pritom Instagram kao kanal koji znatno utječe na ‘zagrijavanje’ gledatelja i stvaranje želje za putovanjima.

‘Ljudi koriste društvene mreže i na poslovnim subjektima je da prate svoje kupce tamo gdje oni provode vrijeme. Svaka društvena mreža ima svoje specifičnosti oko načina korištenja i populacije koja ju koristi. Nije slučajnost to da se u žargonu često za atraktivan sadržaj kaže da je ‘instagramabilan’.

Instagram je vrlo bitan jer služi kao svojevrstan portfolio za usluge koje određeni ugostiteljski objekt želi promovirati. Ako ste restoran, iznimno je bitno da na svojem profilu na Instagramu imate profesionalne slike visoke kvalitete koje prikazuju vaša jela, pića, interijer i atmosferu u najboljem svjetlu. Instagram je vizualna društvena mreža i dobar sadržaj na profilu može privući nove mušterije kojima je upravo on mjesto odabira za pretraživanje kvalitetnih restorana i kafića kada stignu na neku novu destinaciju.

Osim toga, oglašavanjem na Instagramu možete targetirati sve ljude koji se nalaze na određenoj lokaciji na kojoj je vaš restoran, kafić i sl. te na taj način doprijeti baš do njih i privući ih da posjete vaš objekt’, kaže Brajković te ističe kako je još uvijek situacija vrlo neizvjesna za poslovne subjekte u turizmu jer ljudi puno konzumiraju online sadržaj, ali su se pojavili novi faktori u prodaji turističkih usluga.

Izvor: tportal.hr

Koliko zapravo zarađuju YouTuberi

By | Vijesti | No Comments

Unatoč činjenici da se svijet vidljivo sve više okreće u smjeru digitalizacije, mnogi ljudi još uvijek ne vjeruju da se na društvenim mrežama može poprilično zaraditi. Jedan od njih je definitivno YouTube. YouTube je na sceni 15 godina, a prema nekim podacima trenutno ima više od 2 milijarde aktivnih korisnika mjesečno.

Nekima nudi opuštanje gledanjem videa, a kreatorima sadržaja zarađuje služi za zaradu novca. YouTube omogućuje uspješnim kreatorima da se prijave za svoj affiliate program, putem kojeg platforma dijeli zaradu koju ostvaruje prikazivanjem oglasa. Dakle, što više ljudi gleda video i posljedično oglas, to se više novca slijeva na račun vlasnika kanala.

No, samo dobar sadržaj nije dovoljan za zaradu, kažu stručnjaci. Da bi vas YouTube primio u svoj program, potrebno vam je najmanje 1000 pretplatnika po kanalu i najmanje 4000 sati gledanja u prošloj godini. Koliko će kreator sadržaja zaraditi ovisi o kvaliteti sadržaja, duljini i vrsti videozapisa, vremenu gledanja videozapisa i demografskoj kategoriji gledatelja.

Prema Insideru, očekuje se da će najviše prihoda doći od oglašavanja. Youtuber Nate O’Brien zaradio je oko 440.000 dolara samo od oglasa na YouTubeu u jednoj godini s oko milijun pretplatnika. Naravno, možete zaraditi i s manje pretplatnika. Primjer je poznata influencerica Jen Lauren, koja ima 1900 pretplatnika i u posljednjih je mjesec dana zaradila 195 dolara, prenosi Insider.

Međutim, pravilo da youtuberi s više pretplatnika zarađuju više nije točno, kažu stručnjaci. O’Brien je, na primjer, u travnju ove godine zaradio oko 25.000 dolara s milijun pretplatnika, dok je njegova “kolegica”, poznata influencerica Tiffany Ma, koja ima 1,8 milijuna pretplatnika, istog mjeseca zaradila “samo” 5.700 dolara.

Nate O’Brien

Izvor: Društvene mreže / Autor: Nate O’Brien

Forbes svake godine objavljuje najveće zarade među youtuberima, a prvo mjesto već neko vrijeme zauzima jedva devetogodišnji Ryan Kaji, koji testira i komentira igračke i ima gotovo 42 milijuna pretplatnika. Prema Forbesu, očekuje se da će zarađivati 29,5 milijuna dolara godišnje.

I u našoj regiji postoje youtuberi koji su od toga napravili sasvim pristojan posao.

Najpopularniji youtuber na Balkanu je Omer Nadarević Omčo kojeg na dva kanala prati nevjerojatnih 5,77 milijuna ljudi. Sudeći po podacima na Social Bladeu, na stranom kanalu je Omčo u posljednjih mjesec dana imao nevjerojatnih 386 milijuna pregleda, a za dvije godine, koliko postoji, FatTV je skupio više od dvije milijarde pregleda. Po pretpostavkama Social Bladea, Omčo za mjesec dana može zaraditi nevjerojatnih milijun i pol dolara. Samo u posljednjih tjedan dana objavio je pet videa, od kojeg mu dva imaju preko milijun pregleda.

Omču prati 5,77 milijuna ljudi

Izvor: Društvene mreže / Autor: Omčo

U Srbiji je najpopularniji Baka Prase koji ima 1,96 milijuna pretplatnikaBogdan Ilić na svom YouTubeu objavljuje videe različite tematike koji su nevjerojatno popularni. Godine 2020. je izgubio gotovo sve sponzore nakon što je u javnost izašla prepiska s maloljetnom djevojčicom koju je nagovarao na seks. Ipak, procjenjuje se da Baka zaradi do 162.000 eura godišnje samo od pregleda, dok mu razna sponzorstva i reklame jamče još veću zaradu.

Najpopularniji hrvatski YouTube kanal je Doctor D.S., koji vodi mladić imena David, rodom iz Virovitice. On u svojoj bravarskoj radionici izrađuje razne neobične “uradi sam” prepravke vozila i razne druge kreativne proizvode. Trenutačno ima 1,83 milijuna pretplatnika, dnevno mu video uratke pogleda 392 tisuće ljudi, a Accredited Debt Relief procjenjuje da mjesečno od toga zarađuje 86 tisuća dolara.

Bicikl s motorom trimera, jedan je od radova Doctora D.S.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Doctor D.S.

U Sloveniji postoji također dosta ljudi koji zarađuju novac zahvaljujući svojim video zapisima. Prema platformi Social Blade, slavni Denis Dame mjesečno zarađuje između 883 i 14.000 eura.

Prema nekim podacima, najbolje plaćena slovenska youtuberica je Sara Mozetič, koja živi i radi u Norveškoj i ima više od 10 milijuna pretplatnika. Prema podacima Social Bladea, Sara mjesečno zarađuje i do 21.500 eura na YouTubeu

Izvor: tportal.hr

Tko tvita za Twitter?

By | Vijesti | No Comments
Twitter je zaokret prema opuštenijem načinu komuniciranja napravio 2018. godine, odustavši od dugih i formalnih obavijesti i zamijenivši ih kratkim, često duhovitim porukama

Kad je zaposlenica Twittera Ashley Tyra čula da kompanija odustaje od Fleetsa, značajke za videosadržaj koji nestaje, nije bila sretna, ali prionula je poslu. Upravo ona bila je odgovorna za to da tu informaciju objavi zajednici na Twitteru, a sa suradnicima je kreirala više od 60 ideja prije one finalne.

‘Stalno ponavljam – ne pišite nešto samo zato što mislite da će to netko odobriti, napišite dobar tvit’, rekla je Tyra prije nego što je Twitter objavio najpopularniji tvit u posljednjih pet mjeseci, piše Bloomberg.

‘Ukidamo Fleets 3. kolovoza, radimo na nekim novim stvarima. Žao nam je ili nema na čemu’, riječi su kojima su obavijestili svojih 60 milijuna sljedbenika o tome.

‘Žao nam je ili nema na čemu’, postala je tako popularna uzrečica da ju je Twitter na kraju otisnuo na majice i svijeće te dijelio korisnicima.

Twitter je zaokret prema opuštenijem načinu komuniciranja napravio 2018. godine, odustavši od dugih i formalnih obavijesti i zamijenivši ih kratkim, često duhovitim porukama.

‘Napišite nam ako postoji bolja aplikacija’, nedavno su poticali zajednicu, u isto vrijeme onemogućivši komentare ispod objave.

‘Ljestvica je postavljeno nisko, 2021.’, još je jedna od duhovitih objava početkom godine.

Iza svega stoji mali tim uvijek budnih Twitterovih zaposlenika koji upravljaju s preko 200 kompanijinih računa, a njihove postove svakodnevno vidi i do 20 milijuna ljudi.

Njihov potez nakon pritužbi zbog nepostojanja opcije uređivanja objava oduševio je mnoge. Obećali su to naime napraviti ‘onda kad svi budu nosili maske’, ali tek nakon što su proveli temeljito interno testiranje.

‘Morali smo biti sigurni da nismo prešli granicu. Često je od onog što se objavi važnije ono što ostane neobjavljeno’, zaključila je Tyra.

Izvor: tportal.hr

Što kažete na ovakav začin razgovoru?

By | Vijesti | No Comments

Facebookovi analitičari zaključili su da Messengeru trebaju zvučni emotikoni te da će njihovo uvođenje ispouniti očekivanje brojnih korisnika popularne aplikacije.

Emojiji od svojeg uvođenja donose nove načine na koje se korisnici aplikacija za dopisivanje mogu izraziti. Dodamo li im zvuk, oni će postati još zanimljiviji, zar ne? To si pitanje postavlja i Facebook uvođenjem najnovije značajke pod imenom Soundmoji.

Soundmojiji korisniku omogućavaju slanje kratkih zvučnih isječaka u Messengerov chat. Od pljeskanja, zrikavaca, bubnjeva i zlog smijeha do zvukova iz različitih TV emisija i popularnih filmova. Za pristum Soundmojijima, samo započnite razgovor, kliknite na ikonicu smajlija i nakon toga pritisnite na zvučnik gdje ćete moći pronaći impresivnu kolekciju Soundmojija.

Svaki od zvukova vezan je uz određeni emoji, a korisnici će u njima moći uživati od 17. srpnja kad stižu na sve dostupne platforme, prenosi Engadget.

Facebook nije oglasna ploča

By | Vijesti | No Comments

Više od godinu dana pandemije uvjerilo nas je u to koliko su online alati neophodni za svaki biznis.

Društvene mreže nametnule su se kao nezaobilazne, a i oni koji ih dosad nisu ozbiljno shvaćali to si više ne mogu priuštiti.

Ni prvi put u povijesti čovječanstva preko 50 posto svjetskog stanovništva prisutno je na društvenim mrežama i aktivno ih koristi na dnevnoj bazi. Svjetske trendove prati i Hrvatska pa je tako najkorištenija društvena mreža Facebook, slijede YouTube i Instagram, komunikatori poput WhatsAppa i Facebook Messengera te najbrže rastuća videoplatforma TikTok.

No upravo na Facebooku mnogi vlasnici biznisa čine najveće greške.

O tome nam je više rekla stručnjakinja Martina Hećimović, digital account manager u Komunikacijskom laboratoriju.

‘Što se Facebooka tiče, u Hrvatskoj se najviše griješi u ad hoc pristupu, komunicira se usput i ne poklanja se pažnja kvalitetnom sadržaju, već se Facebooku pristupa kao oglasnoj stranici’, analizira Hećimović.

Kako ističe, svaka društvena mreža ima svoje prednosti i svoju publiku. Važno je da brendovi prilagođavaju sadržaj komunikacije kanalu kojim komuniciraju, ali i publici kojoj se obraćaju.

‘Istu informaciju možemo provući kroz više društvenih mreža, ali za njezino uspješno prenošenje ključno je prilagoditi je pojedinoj društvenoj mreži. Podaci pokazuju da su među generacijom Z najpopularnije društvene mreže Tik tok i Snapchat’, kaže Hećimović.

Stručnjakinja pri tome ističe tri glavne stvari za uspješan poslovni profil na Facebooku.

‘Potrebno je imati kvalitetan sadržaj, znati kome se obraćate i koji vam je cilj. Svaka uspješna stranica na Facebooku ima strategiju koja ima definirano sve navedeno’, detaljizira.

Govoreći o ulaganju u oglašavanje na Facebooku, kaže da ono ovisi o mnoštvu detalja i zapravo je vrlo teško generalizirati.

Tri glavne stvari za uspješan poslovni profil na Facebooku

1. Kvalitetan sadržaj

2. Definirana publika

3. Definiran cilj

A što se tiče turizma, u koji su ovog ljeta uprte sve oči, Hećimović za kraj nudi savjet onima koji zarađuju kruh upravo u ovom sektoru.

‘Preporučila bih da dobro odrede ciljeve i ciljnu skupinu te da se usmjere na pružanje kvalitetnog sadržaja, ali cijelu godinu, ne samo tijekom sezone. Također, da ne zaborave kako se radi o društvenim mrežama na koje ljudi dolaze po zabavu’, zaključila je stručnjakinja.

Izvor: tportal.hr

Prijavljujete se na Twitter? Sad to možete obaviti i ovako

By | Vijesti | No Comments

Popularna mreža za mikrobloging napokon je uvela alternativne metode prijave koje, na radost vlasnika Androida i iPhonea, koristi puno učestalije metode prijave putem Applea i Googlea.

Ako pamćenje dodatne lozinke samo za Twitter nije po vašem ukusu, od sad se na društvenu mrežu možete priajviti i putem Apple ID-ja ili Google računa, prenosi Makeuseof.

Twitter je odlučio ‘olabaviti’ sigurnost i korisnicima dozvoliti da se na mrežu prijavljuju pomoću drugih računa. Kompanija je nedavnu promjenu objavila putem službenog računa.

Mnogi se, doduše, pitaju hoće li ova promjena utjecati na sigurnost popularne stranice. Odgovor, kažu, zavisi o tome na koji način cijelu stvar gledate. ‘Univerzalne’ prijave s jednog računa pokazale su se manje sigurnima, no s druge strane ne forsiraju korisnika da pamti desetke novih lozinki. S obzirom, doduše, da hrpa ljudi koristi jednu te istu lozinku na desecima računa, ovo bi mogao postati problem.

Ako, s druge strane, koristite odvojenu lozinku za svaku stranicu na koju se prijavljujete, jedna lozinka koja radi na dvije ili tri stranice, ako dolazi iz istog izvora (Google račun, Apple račun), ne bi trebala predstaviti problem.

Ako želite napraviti sigurnu i složenu lozinku, uvijek je, predlaže izvor, dobro posegnuti za menadžerom lozinki.

Twitter će provesti testiranje svoje društvene mreže

By | Vijesti | No Comments

Glas gore ili glas dolje dvije su reakcije s kojima su jako dobro upoznati korisnici popularne društvene platforme Reddit, a Twitter ih želi iskoristiti kako bi dobio bolji uvid u način na koji njihova platforma za mikro blogging funkcionira.

Twitter će isprobati uvođenje značajke karakteristične za društvenu platformu Reddit – ocjenjivanje objava strelicama prema gore (glas gore) ili prema dolje (glas dolje). Razlog uvođenja je interno istraživanje u kojem kompanija nastoji otkriti koji su odgovori ljudima najvažniji, piše TechCrunch.

Kompanija je uvođenje glasova službeno opisala kao ‘malo istraživanje’ koje će gore navedene strelice uvesti u odgovore na objave te čak zamijeniti ‘Like’ tipku. U nekim će slučajevima mreža uvesti strelicu prema gore ili dolje, dok će drugi dobiti palac gore ili dolje.

Korisnici će u nekim slučajevima dobiti kombinaciju srca i strelice prema dolje.

Kompanija je ovaj neobični potez odlučila usmjeriti prema ograničenom broju korisnika iPhonea čiji glasovi vezani uz komentare, naglašavaju, neće biti vidljivi drugima.

Facebook testira novi alat

By | Vijesti | No Comments

Facebook testira softverski alat uz pomoć kojega želi označiti i i ukloniti uvredljive sadržaje i komentare u korisničkim grupama na društvenim mrežama, objavio je CNN.

Najava testiranja takvog softvera stigla je u blogu u srijedu, u kojem je Facebook predstavio niz novih softverskih alata za pomoć više od 70 milijuna ljudi koji vode i moderiraju grupe na toj platformi.

Facebook, koji prema podacima tvrtke ima 2,85 milijardi korisnika, objavio je krajem prošle godine da više od 1,8 milijardi ljudi svaki mjesec sudjeluje u desecima milijuna njegovih aktivnih grupa.

Uz nove alate, Facebook će, kako se najavljuje, moći upozoriti grupne administratore ako je neki sadržaj u njihovoj grupi “sporan ili “nezdrav “, rekli su iz tvrtke.

Primi li administrator upozorenje o neprimjerenom sadržaju moći će poduzeti razne korake, među kojima su gašenje ili ​​privremeno ograničavanje učestalosti objavljivanja komentara nekih članova grupe i određivanje brzine komentara na pojedinačne postove.

CNN navodi kako se tehnološke platforme kao što su Facebook i Twitter sve više oslanjaju na umjetnu inteligenciju kako bi odredile velik dio onoga što je vidljivo na mreži, među kojima su i alati koji uočavaju i uklanjaju govor mržnje.

To može biti korisno u sprečavanju objave sadržaja koji korisnici ne žele vidjeti, a umjetna inteligencija može pomoći moderatorima i u čišćenju društvenih mreža koje su postale previše masivne da bi ih ljudi mogli samostalno nadgledati, ocjenjuje CNN.

Kako provjeriti pristupa li netko drugi vašem profilu na Facebooku?

By | Vijesti | No Comments

Poznata je činjenica da Facebook prikuplja brojne podatke o svojim korisnicima. Milijuni korisnika ove društvene mreže dobrovoljno otkrivaju što im se sviđa, a što ne, s kim su vezi, u koju su školu išli itd. Ako netko pristupi vašem korsiničkom profilu, svi ti podaci mogu pasti u pogrešne ruke i vaša privatnost i sigurnost mogu biti ugroženi.

Što se može dogoditi?

Postoji niz stvari koje se mogu dogoditi ako netko ima pristup vašem profilu na Facebooku i podacima. Primjerice, netko može iskoristiti vaše privatne informacije. Ako ste ovisni o Facebooku, vjerojatno na toj društvenoj mreži imate neke privatne podatke koje ne želite podijeliti s drugima.

Cyberbullying je u porastu, a netko tko ima pristup vašem profilu može ga koristiti da maltretira druge osobe, uključujući i maloljetnike. Osim toga, ako netko koristi vaš profil, možete biti izloženi raznim virusima. Tada nisu ugroženi samo vaše privatne informacije, nego ta osoba može virus poslati primjerice putem Messengera i vašim prijateljima.

Brojne osobe imaju naviku povezati svoj profil na Facebooku s nekim drugim društvenim mrežama. To osobi koja ima pristup vašem profilu olakšava da dođe do brojnih drugih informacija o vama.

Kako provjeriti pristupa li netko vašem Facebooku?

Facebook ima jednostavnu opciju putem koje možete provjeriti pristupa li netko drugi vašem profilu. Evo kako to možete napraviti.

1. Prijavite se na Facebook i kliknite na malu strelicu u gornjem desnom kutu. Otvorit će se padajući izbornik i tu odaberite opciju Settings and Privacy > Settings (Postavke i privatnost > Postavke).

2. Pronađite opciju Security and login (Sigurnost i prijava) na lijevoj strani izbornika i kliknite na nju.

3. Facebook će vas preusmjeriti na stranicu koja ima opcije vezane uz sigurnost. Kliknite na opciju Where you’re logged in (Gdje ste prijavljeni).

4. Tu će vam biti navedeni svi uređaji i lokacije na kojima ste prijavljeni na Facebook. Obavezno kliknite na opciju See more (Vidi više) kako biste vidjeli sve uređaje.

5. Ako vidite neki uređaj ili lokaciju koja vam se čini sumnjivom ili nepoznatom, odjavite se. To možete učiniti tako da kliknete na tri vertikalne točke pored uređaja/lokacije s koje se želite odjaviti. Pojavit će se mali izbornik i tu odaberite opciju Log Out (Odjavi se). Možete kliknuti i na opciju Log out of all sessions (Odjava iz svih sesija) na dnu stranice te ćete se tako odjaviti sa svih uređaja na koje ste priajvljeni.

Nakon toga biste trebali i promijeniti lozinku kako biste dodatno zaštitili svoj profil, savjetuje Make use of. Uz to, možete uključiti i opciju Use two-factor authentication (Dvofaktorska provjera autentičnosti) na sljedeći način: Settings > Security and login Settings and Privacy > Settings > Security and login > Use two-factor authentication (Postavke > Postavke sigurnosti i prijave > Postavke > Sigurnost i prijava > Koristite dvofaktorsku provjeru autentičnosti). Ta opcija vam omogućava da kroz dodatni način provjerem, primjerice putem SMS poruke, potvrdite da se doista vi pokušavate prijaviti na Facebook.

Nova pravila korištenja WhatsAppa

By | Vijesti | No Comments

Kad je u siječnju WhatsApp najavio da će uvesti nova pravila i zaprijetio korisnicima da, ako ih ne prihvate, neće moći više koristiti tu aplikaciju, korisnici su se pobunili. Velik broj prešao je na druge aplikacije za dopisivanje, a dio korisnika odlučio je odlučio pričekati i vidjeti što će se dogoditi.

orisnici koji ih neće prihvatiti, moći će nastaviti koristiti aplikaciju. Iz WhatsAppa su poručili kako će korisnicima dopustiti nastavak korištenja aplikacije, ali će ih “podsjećati” na to da su nova pravila stupila na snagu i da ih treba prihvatiti.

“Nitko neće izgubiti pristup svom računu na WhatsAppu 15. svibnja zbog ovih ažuriranja pravila korištenja. Posljednjih nekoliko tjedana prikazivali smo obavijest u WhatsAppu koja daje više informacija o updateu. Nakon što smo svima dali dovoljno vremena da pregledaju nova pravila, nastavit ćemo podsjećati one koji ih nisu imali prilike pregledati i prihvatiti. Nakon što prože još nekoliko tjedana, podsjetnik će postati uporan”, stoji na WhatsAppovim stranicama.

Pojašnjavaju da će nakon toga funkcionalnost aplikacije postati ograničena dok korisnici ne prihvate nova pravila, ali i ističu kako se to neće dogoditi svima u isto vrijeme.

“Nećete moći pristupiti svojim razgovorima, ali ćete se moći javiti na dolazne telefonske i video pozive. Ako imate uključene obavijesti, moći ćete kliknuti na njih kako biste pročitali ili odgovorili na poruku te uzvratili propušteni poziv. Nakon nekoliko tjedana ograničene funkcionalnosti, više nećete moći prihvatiti dolazne pozive ili vidjeti notifikacije i WhatsApp će prestati primati poruke ili pozive na vašem telefonu”, stoji u obavijesti.

Napominju kako neće brisati račune koje koji ne prihvate nova pravila, a funkcionalnost će se vratiti onog trenutka kad korisnik prihvati nova pravila.

Podsjetimo, iz Facebooka tvrde kako se nova pravila prvenstveno odnose na tvrtke koje koriste WhatsApp za komunikaciju s korisnicima i omogućit će im dijeljenje podataka s Facebookom.