Prema statistikama više od milijardu i pol je aktivnih korisnika u Svijetu (travanj, 2016.). Facebook je najpoznatija i najpopularnija društvena mreža u Hrvatskoj.
Putem Facebooka se možete idealno predstaviti i promptno iznositi novosti, akcije, promovirati svoj brend, poslovanje ili proizvod. Prednost Facebooka je i u mogućnosti korištenja video uradaka koji su danas vrlo popularni.
Također, se preko Facebook mreže možete oglašavati u više vidova i mogućnosti ovisno o ciljevima samog oglašavanja.
Kreiranjem profila uskraćeni ste za brojne mogućnosti i alate koji doprinose povećanju dosega i također nisu primjereni za tvrtke, radi same ozbiljnosti predstavljanja.
Svakako je potrebna pažljiva analiza i planiranje za izradu Facebook stranice, te ozbiljna provedba da bi rezultati postali opipljivi:
- Ciljevi tvrtke i ciljana skupina
- Važno je znati što želite postići i kvalitetno oblikovati vaš nastup, te voditi računa o dizajna i funkcionalnosti vaše Facebook stranice.
- Strategija nastupa i komunikacija
- Definirati misiju vaše tvrtke, te osmisliti što će vaši kupci/korisnici smatrati zanimljivim i inspirativnim, te kako im vaš sadržaj može pomoći.
- Predvidjeti budžet
- Odrediti koliko možete odvojiti za promoviranje postova i fan stranice kad se procijeni da je najbolji trenutak za oglašavanje.
- Strogo pridržavanje planiranih aktivnosti
- Napravite plan objave sadržaja i držite ga se.
- Napravite stranicu, a ne profil
Zašto se oglašavati na Facebooku?
Facebook oglašavanje direktno osigurava veću posjećenost Vaših Internet stranica, a povećanje posjećenosti proširuje broj potencijalnih kupaca Vaših proizvoda i usluga. Vaš oglas će se prikazati samo onima koji odgovaraju opisu točno zadanih parametara Vašeg oglasa.
Metode oglašavanja na Facebooku
PPC – Pay-Per-Click, plaćate samo kad korisnik klikne na Vaš oglas i tako posjeti Vašu stranicu.
CPM – Pay per Impression, plaćanje po tisuću prikazivanja Vašeg oglasa.
Cijena oglašavanja na Facebooku
Facebook Vam omogućava da svoje oglase ciljate prema lokaciji, godinama, spolu, statusu, interesima, ključnim riječima, radnom mjestu i sl. Oglašavanje na Internetu je jeftinije nego u bilo kojem drugom mediju. Proračun oglašavanja na Facebooku određujete sami.
Tabitha oblikovanje izrađuje, otvara, kreira poslovne stranice na Facebook-u društvenoj mreži. Nudimo opciju mjesečnog ažuriranja i vođenje ili zasebno ili u skladu sa ažuriranjem vaše internet stranice, do 3 puta tjedno, odnosno 12 puta mjesečno.
Također, u paketu može doći ažuriranje i ostalih društvenih mreža, prema dogovoru: Instagram, Google+, LinkedIn, Twitter, Pinterest, YouTube…
Za detaljnije informacije obratite se na mail: info@tabitha.hr