Prepoznatljiv grafički dizajn i sveobuhvatna tehnička izvedba.
GRAFIČKI DIZAJN NAS OKRUŽUJE
Umjetnost dizajniranja
Grafički dizajn nas okružuje — svuda oko nas razni proizvodi grafičkog dizajna objašnjavaju, uređuju, identificiraju, označavaju. Nalazimo ga u gotovo svemu što vidimo, svemu što radimo, svemu što kupujemo. Nalazimo ga na ulici, u poštanskom sandučiću, na stranicama trendovskog časopisa i na stranicama telefonskog imenika. Dizajnira se poštanska marka i aplikacija na avionu. Knjige, časopisi, filmske špice, ambalaža, web stranice, plakati, prometni znakovi… Grafički dizajn toliko prožima našu svakodnevicu da je postalo gotovo nemoguće bez njega zamisliti bilo koje područje života.
POSAO GRAFIČKOG DIZAJNERA
Apliciranje dizajna za sve tehnike tiska
Posao grafičkog dizajnera zapravo je znatno kompleksniji te odgovorniji i nije vezan samo uz estetski izraz. Kompetencija grafičkog dizajnera primarno je komunikacija, a grafički dizajner, stručnjak na području vizualnih komunikacija, odgovoran je za cijeli proces vizualne artikulacije informacije. Grafičkim dizajnom zovemo sam komunikacijski proces (koji uključuje i istraživanje, analizu i planiranje), a također i vidljivi rezultat tog procesa (odnosno ono što se često neprecizno naziva rješenje).
Grafički programi koje koristimo:
- Corel Draw
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Adobe inDesign
- Adobe Acrobat Professional
- Kodak Preps
- Creo and Fiery EFI Color Print Management Software
PRIPREMA ZA TISAK
Pripremanje materijala za produkciju
Priprema za tisak je vrlo važan i odgovoran segment grafičkog posla.Da bi se kvalitetno obavila, potrebno je znanje i iskustvo o svim tehnikama tiska i dorade proizvoda kao i poznavanje karakteristike materijala od kojih se proizvod izrađuje ili na koji se tiska.Raspolažemo kvalitetnim i raznolikim alatima grafičke pripreme. Osnovna platforma za rad grafičkih programa je postavljena na Windows operativnom sistemu.
VišeIZRADA KNJIGE STANDARDA
Logotipi i ostali produkti
Knjiga grafičkih standarda sadrži standardne smjernice koje je potrebno uvažavati prilikom uporabe primarnih i sekundarnih grafičkih elemenata. Smjernice osiguravaju konzistentnu vizualnu komunikaciju prema javnosti (poslovna dokumentacija, razne vrste promocija, kampanje, internet oglašavanje i marketing raznih profila). Svako odstupanje od navedenih standarda tumači se kao nedosljednost i neozbiljnost u tržišnom komuniciranju ili predstavljanju vlastitog brenda.
Knjiga grafičkih standarda propisuje dosljednost u estetskom izričaju i dosljednom praćenju vizualnog identiteta na svim vrstama aplikacija.Nakon definiranja obećanja, svi vaši napori trebaju voditi u tom smjeru: od samih web stranica preko podrške kupcima do oglašavanja. Vaše obećanje treba biti ugrađeno u osnove vašeg sustava i trebate ga se pod svaku cijenu držati.
VišeIZRADA LOGOTIPA I BRENDIRANJE
Logo po mjeri
Logotip i brendiranje su vrlo važni za vizualnu prezentaciju vaše tvrtke.
Idealno, logotip Vaše tvrtke trebao bi poticati potencijalne klijente i partnere u poduzimanju prvog koraka za suradnju.
Proces izrade logotipa počinje kratkim opisom tvrtke, proizvoda ili usluge koju želite vizualizirati. Nakon što naši dizajneri kreiraju inicijalne prijedloge, sve što morate učiniti jest odabrati koncept koji vam se najviše sviđa i dati upute za daljnji razvoj logotipa. Svaka će slijedeća promjena dizajna pročistiti logotip do trenutka kada budete u potpunosti zadovoljni rješenjem. Kada potvrdite konačan izgled, logotip ćemo pripremiti u više formata kako biste ga mogli korisiti za sve vrste aplikacija u širokom spektru upotrebe.
Više