linkedin oglašavanje

LinkedIn oglašavanje ?

Kad kažemo internetsko oglašavanje, većina vas prvo pomisli na Facebook ili pak Google oglase. Slažemo se, u području digitalnog marketinga oni predstavljaju ono što content marketing predstavlja u suvremenim marketinškim metodama. Kralj društvenih mreža, Facebook, u jednom je dobu čak 90% svog profita mogao zahvaliti isključivo oglasima, dok je Google oglašavanje gurmanska delicija koju možete priuštiti svojoj gladnoj tvrtki. Naravno, ako imate dobar budžet za catering, jer svi znamo da domjenci nisu jeftini ako želite impresionirati sve koji su prisutni na internetu, ovaj, na domjenku. 

Ako ipak želite prirediti malu proslavu za svoju tvrtku i priuštiti joj sličan učinak kao i s Google oglašavanjem a prodajete nešto vrlo specifično za što niste sigurni da bi Google pretraga lako izbacila, možda je vrijeme da svoje razmišljanje preselite izvan kutije. A izvan kutije će vas čekati LinkedIn oglašavanje!

Zašto bi mi LinkedIn oglašavanje pomoglo u mom poslovanju, pitate se? Osim što se radi o mreži u kojoj se svake sekunde otvore dva profila te koja broji preko 400 milijuna korisnika koji su ujedno i vaša publika, pronašli smo još pet razloga zbog kojih bi bilo korisno nastaviti čitati ovaj post.

1. Svi su gore!

Kroz ove četiri godine u koje se bavimo oglašavanjem na društvenim mrežama nebrojeno smo puta naglasili, no nije naodmet ponoviti: cijeli svijet je na internetu. Ovime ne želimo umanjiti važnost koju je tradicionalno oglašavanje nekoć imalo, no riješimo ovaj dvoboj pitanjem. Gdje ćete prvo provjeriti neki proizvod ili uslugu koja vas zanima? Na internetu, odnosno na Googleu ili na Facebooku? Točno. Tako, prema statistikama radi i 70% korisnika interneta. Zašto bi vaš proizvod ili usluga bili drugačiji? Ne dopustite da sav trud koji ste uložili u proizvodnju i promociju ne rezultira uspjehom jer jednostavno – niste prisutni! Uostalom, na LinkedInu je ozbiljna “ekipa” koja zna što želi i to 400 milijuna njih, a vašem poslovanju takvi kontakti uvijek dobro dođu, zar ne?

2. Ako ste “special snowflake”

Vaš proizvod ili usluga je nešto što je vrlo specifično i ne prodaje se svaki dan, a k tome ni cijena mu nije mala i ne može se naći u prvom supermarketu? Nije vam lako osmisliti promociju, jesmo li u pravu? Ako ste k tome i B2B kompanija, to dodaje još jedan uteg na vazi marketinške strategije na stranu na kojoj je velikim crvenim riječima napisano  ‘IZAZOV’. Tome je Reid Hoffman i ostatak “glavešina” LinkedIna izvrsno doskočio pruživši odličnu platformu na kojoj 4 od 5 članova utječe na donošenje poslovnih odluka, a čak 60% profila na LinkedInu su menadžeri ili neki od rukovodećih položaja. Baš ono što treba B2B kompanijama! Osim ciljane publike, LinkedIn vam možda neće donijeti toliko leadova kao npr. newsletter, ali ćete se oglašavanjem na njemu osigurati da oni leadovi koji dođu, budu kvalitetni. Kvaliteta ovdje sustiže kvantitetu!

3. Perfektno targetiranje

Nastavljajući se na prijašnji razlog, kampanje na ovoj društvenoj mreži pomoći će vam ‘uhvatiti’ prave ljude jer nude vrlo detaljne opcije targetiranja vaše publike. Prodajete poslovna rješenja za softverskekompanije i trebaju vam kontakti decision makera poput CTO-a, CEO-a i ostalih C-ova? Nema problema, LinkedIn nudi targetiranje po zanimanju, odnosno tituli, a kao što smo ponovili i ranije, na LinkedInu je ozbiljna “ekipa” kojoj je stalo da zajednica zna čime se bavi pa će tako i naznačiti svoju poziciju unutar određene tvrtke, odnosno organizacije. Također, baš kao i Facebook oglasi, ova platforma pokazuje se jako korisnom kad je u pitanju targetiranje po posebnim interesima, jer takav način promoviranja pruža kvalitetnije rezultate. Zašto? Vrlo jednostavno: prikazuje se samo onima za koje već unaprijed pretpostavljate da ih vaš proizvod ili usluga zanima na temelju podataka s njihovih profila. Tako možete targetirati samo osobe koje rade u pojedinoj kompaniji, posjeduju određene vještine ili pak rade u određenoj industriji. Mudro, zar ne? Naravno tu su i standardne specijalizacije targetiranja poput dobi, spola i sl. koje vam pomažu još bolje precizirati kome ćete “servirati” svoju kampanju.

4. “Koliko para, toliko muzike”

LinkedIn ima minimalni dnevni budžet koji morate potrošiti na svoje oglase, no taj budžet iznosi 2$, što, realno, nije cifra od koje boli glava. Posebice se to odnosi na kratkotrajne kampanje koje traju mjesec ili dva. Također, svaki će vam marketingaš reći da je 2$ dnevno vrlo mali iznos za preraspodjelu cijele kampanje, pogotovo ako su vam apetiti i ciljevi malo veći. Ako nemate mjesečni budžet za oglašavanje poput Donalda Trumpa, to ne znači da ne možete ostvariti svoje ciljeve strateškim trošenjem svog budžeta. Tome je LinkedIn doskočio svojim plaćanjem po kliku, što u prijevodu znači  – plaćanje po učinku. Dakle, samo oni ljudi koji su kliknuli i vidjeli vaš oglas će vas koštati sredstava. No, naravno, ako vam je stalo samo da ljudi vide vaš oglas, postoji i rješenje za to u obliku plaćanja po impresiji (viđenom oglasu). Možete sami odrediti svoj dnevni budžet, te kada se on potroši, LinkedIn ga neće dirati do idućeg dana kada se krug nastavlja.

5. Sve što možete zamisliti – LinkedIn ostvari

Postoji devet različitih varijeteta LinkedIn oglasa koji se razlikuju po obliku, pozicioniranju i namjeni. Devet! Od klasičnih oglasa koji se mogu pojaviti u newsfeedu do vašeg Facebook profila koji služi kao oglas, “LinkedIn’s got it all”! Opcije pozicioniranja, oblika i sadržaja oglasa su vrlo široke, baš kao i namjene samih oglasa a to vam omogućuje odlično prilagođavanje onome što oglašavate posebno što se tiče sadržajne komponente. Recimo da prodajete nešto što nije toliko vizualno primamljivo no sadržajno “rastura”. Na LinkedInu možete napisati omanji članak o tome i uvjeriti targetiranu publiku zašto bi trebali postati baš vaši korisnici. Varijeteti idu toliko daleko da možete čak i svoju prezentaciju sa Slideshare-a uobličiti kao LinkedIn oglas, a gotovo svaki oblik oglasa možete postaviti na prilagođeno mjesto unutar LinkedIn sučelja.

Ovih pet razlog nisu ni približno konačno objašnjenje zašto LinkedIn oglasi jednostavno “‘pale”, zbog čega ćete sigurno o njima još čitati na našem blogu, a ako i sami želite nešto dodati slobodno nam pišite u komentarima.

Izvor