Prema istraživanjima odaziv odnosno broj otvaranja poslanog e-maila uglavnom je oko 20% dok je broj klikova na sadržaj između 1-3%. Prema tome, približno jednak postotak klikova na prosječan oglas i newsletter članak dovoljno govori o činjenici da je slanje newslettera zapravo mali ili nikakav financijski trošak u odnosu na potencijalne rezultate koje možete ostvariti pravilnim definiranjem i planiranjem strategije za newsletter. U nastavku ćemo se osvrnuti upravo na neke od najčešćih pogrešaka kod planiranja, izrade i slanja newslettera.
Kontinuitet kod slanja newslettera ključan je okidač za povezivanje klijenta s vašim sadržajem i brandom. Kod redovitog newslettera psihološki utjecaj na primatelja je većinski pozitivan, a pošiljatelj mu daje dojam pristupačnosti i zbližavanja.
Kako redovito slanje newslettera ne bi bilo uzaludno, treba pripaziti na sve njegove elemente:
- *Naslov
- *Sadržaj
- *Dizajn
- *CTA (poziv na akciju)
Svakom e-mailu treba dati naslov koji privlači pažnju. Pri tome treba skromno odrediti naslov newslettera, kako ne bi izgledao poput labirinta koji se raspao po cijelom ekranu u e-mail klijentu. Važno je izbjegavati generičke naslove koji sadrže riječi poput; „novost, newsletter, objava, akcija, promocija, popust i sl.“, a preporuka je da naslov bude dužine do maksimalno 50 znakova (uključujući razmak).
- Newsletter ili bilten