Osnovna namjena newslettera je zainteresirati osobu za sadržaj. Najjednostavniji način je s forografijama povezanim uz djelatnost, ali u newsletterima fotografija često izgubi smisao. Na slici su prikazana dva newslettera. Prvi je vizualno kreativniji, no u email preglednicima (gMail, Outlook…) slike su “blokirane” u vidu sigurnosti. U konačnici, dizajn se pretvori u čisti tekst koji prema istraživanju nije dovoljan da zainteresira ciljanu publiku. Ukoliko se koristi više od jedne slike, filteri lako prepoznaju da se radi o SPAMU-u i newsletter završi u “neželjenoj pošti”, pa primatelj često ne vidi email koji ste poslali.
Pod dva je newsletter koji je vizualno manje kreativan u usporedbni s prvim, ali se prikazuje gotovo identično u svim email preglednicima, uključujući stolna računala i mobilne uređaje. U večini slučajeva savjetujemo klijente za izradu newsletter-a kao što je pod dva, osim u slučaju kada klijent zahtjeva izradu kao pod jedan.
© 2021. Tabitha Oblikovanje Pravila privatnosti
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.