Vođenje ostalih mreža – YT, Pinterest, LinkedIN, Behance
Mjesečni analitički izvještaj
Sve informacije i dodatne upite možete dobiti na mailu: info@tabitha.hr
To je internetski prostor, koji služi za međusobno povezivanje korisnika.
Danas postoje stotine ovakvih servisa, a među najpoznatijima su: Facebook i Twitter.
Prvi oblici društvenih mreža javljaju se 90.-ih godina 20. stoljeća. Kod nekih je razgovor dozvoljen samo preko registracije, dok je kod drugih potreban samo nadimak (eng. nickname). U takvim sobama, obično postoji lista sa strane, gdje korisnik može vidjeti sve druge aktivne korisnike u tom trenutku. Na donjem dijelu ekrana, nalazi se mjesto, gdje korisnik piše poruke. Jedan od primjera društvenog servisa je mIRC, koji je stekao veliku popularnost, upravo zbog svoje jednostavnosti, tj. lakog pristupa. Ipak, najveći značaj stekao je e-mail, koji je i danas jedan od najkorištenijih usluga društvenih mreža. Servisi društvenih mreža stalno se poboljšavaju, dajući nove mogućnosti korisnicima. Pojavljuju se i nove društvene mreže s novim mogućnostima. Ovakve mreže, pored prvobitne uloge komunikacije, imaju i ulogu marketinga, promovirajući druge web-stranice i niz različitih usluga.
Korisnici ne mogu komunicirati sa svim članovima koji se nalaze na mreži, već mogu isključivo s kontaktima (engl. contacts). Osim standarnog načina, korisnici mogu komunicirati preko video snimki, što olakšava komunikaciju. Takav tip komunikacije može biti između dva ili više korisnika. Među najpopularnijim modernim sustavima za komunikaciju na internetu su: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest, Google+ i dr.
Prema statistikama više od milijardu i pol je aktivnih korisnika u Svijetu (travanj, 2016.). Facebook je najpoznatija i najpopularnija društvena mreža u Hrvatskoj.
Putem Facebooka se možete idealno predstaviti i promptno iznositi novosti, akcije, promovirati svoj brend, poslovanje ili proizvod. Prednost Facebooka je i u mogućnosti korištenja video uradaka koji su danas vrlo popularni.
Društvena mreža vezana uz fotografije i video sadržaj
S više od 400 milijuna aktivnih korisnika, jedna je od popularnijih društvenih mreža, te oko 40 milijardi fotografija podijeli se dnevno putem Instagrama. Sve omiljenija društvena mreža u Hrvatskoj, a posebno među mlađom populacijom i poslovnim krugovima 21 stoljeća.
Iako bi se moglo i pomislili kako svoje „slikovne profile“ imaju samo velike tvrtke, poznati svjetski mediji i javne ličnosti. Instagram je zapravo idealan izbor upravo za male tvrtke jer je besplatan, njegovi korisnici su znatno aktivniji od korisnika bilo koje druge društvene mreže, a i zato jer „slika vrijedi tisuću riječi“.
Twitter služi za brzu razmjenu informacija, u trenutku kad su ‘svježe’. Jedna od njegovih osnovnih značajki i razlika u odnosu na ostale, jest ograničena duljina teksta koji unosite (tweet-ate), a koja iznosi 140 znakova. Kao i kod drugih mreža, na Twitter-u možete otvoriti poslovni i privatni profil.
Twitter se često opisuje kao ‘internetski SMS’ u tom smislu da sajt pruža mogućnost korisnicima da šalju i primaju nove unose pomoću raznih alata, tako da često nije ni potrebno koristiti sam originalni sajt. Ova fleksibilnost je omogućila sajtu da dobije veću popularnost nego što bi to bio slučaj da su korisnici bili primorani da posjećuju originalni site kako bi koristili ovu uslugu.
LinkedIn profil je puno dinamičniji od životopisa koji je statičan dokument. LinkedIn profil je vaš prava odskočna daska, vaš online brand koji možete kontinuirano komunicirati kroz dodavavanje svojih prezentacija, publikacija, objave statusa.
Pinterest je društvena mreža koja funkcionira kao online oglasna ploča
Pinterest je jedna od velikih svjetskih društvenih mreža koja još uvijek nije zaživjela ozbiljnije u Hrvatskoj.
Broji preko 70 milijuna korisnika, od kojih je preko 40 milijuna aktivno na mjesečnoj bazi.
Pinterest pokriva različite vrste sadržaja, ali dominiraju sljedeće teme : uređenje doma, moda, hrana i ručna izrada predmeta. Tome je možda razlog i to što su 58% korisnika žene u dobi između 25 i 44 godine.
Najpoznatija platforma svih videoentuzijasta koja ima više od milijardu aktivnih korisnika, što čini trećinu korisnika interneta uopće. Aktivni korisnici imaju između 25 i 34 godine, a čak 54 % otpada na muške korisnike. Iako je YouTube po svojem sadržaju najpopularniji, treba napomenuti da i druge društvene mreže sve više stavljaju naglasak na video sadržaje kao alat za dobar marketing i branding, što će u budućnosti značiti puno veću konkurenciju.
Google i YouTube su dvije najveće tražilice na svijetu te vam svojom bazom podataka omogućuju da koristite tzv. marketing ispunjavanja potrebe (demand-creation marketing) – prikazujete poruke samo onim korisnicima koji svojim pretragama pokazuju interes za Vašu uslugu/proizvod.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavljamo da ste u redu s ovim, ali možete se isključiti ako to želite. Slažem seNe slažem sePročitaj više
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.