Dizajn logotipa Hoteli Plitvička jezera

Opis: Dizajn logotipa za tri hotela na Plitvičkim jezerima. Dizajn logotipa po postojećim nacrtima, kreiranje novog dizajna i izmjena zaštitnog znaka, promjena tipografije i fontova, te promjena boja.
Logotipovi su brandirani u jednu cjelinu s obzirom da predstavljaju Nacionalni park Plitvička jezera. Također, dizajn logotipa koji su aplicirani na sve vrste promotivnih materijala. Bitno je obratiti pažnju pri dizajnu logotipa i na boje. Običaj je ako klijent drugačije ne odluči, da dizajniramo logotip u maksimalno dvije boje, stoga što svi ostali materijali su kasnije u izradi diktiraju znatno povoljnije cijene.
Nakon same izrade i dizajna logotipa, prema zadanim grafičkim normama, izrađena je Knjiga vizualnog standarda sa svim temeljnim grafičkim vodiljama pri izradi svih vrsta materijala.

Dizajn logotipa i izrada vizualnog identiteta za Hotele Grabovac, Bellevue i Plitvice na Plitvičkim jezerima

p style=”text-align:justify”>Potreba redizajna i izrade novog vizualnog identiteta za Hotele Grabovac, Bellevue i Plitvice na Plitvičkim jezerima. Hoteli su renomirana turistički objekti sa dugogodišnjom tradicijom kvalitetne i široke ponude u području turizma. Novo uređenje sva tr objekta hotela bio je povod za promjenu odnosno redizajn vizualnog identiteta hotela. Promjena vizualnog identiteta hotela podrazumijeva izmjenu postojećih ili kreiranje potpuno novih elemenata tržišne identifikacije.
Iako je zadržao svoju zaštitne boje, novi logotipovi na posve novi način prezentira djelatnost hotela i povišenu kalsifikaciju smještaja.
Redizajnirane su boje logotipa, tj. smeđa i zelena koje asociraju na zemlju i prirodu. Sva tri logotipa su brendirana u jednu cjelinu s obzirom da ih vodi jedna tvrtka tj. Nacionalni par Plitvička jezera.

 

Dizajn logotipa, kakav mora mora biti?

Dizajn logotipa mora biti prepoznatljiv tj. prepoznatljivog grafičkog dizajna, stiliziranog imena, jedinstvenih simbola. Pri izradi logotipa bitno je pripaziti na mogućnost apliciranja na sve vrste reklama, mjesta, komunikacija, proizvoda, pribora, vozila i sl. Logotip tvrtke ne smijete se miješati s markom, koja se identificira kao proizvod ili obitelj proizvoda.