You are currently viewing Mastercard uklonio ime iz svog logotipa

Mastercard uklonio ime iz svog logotipa

Pentagram je uklonio ime Mastercarda iz njihovog logotipa, što znači da će tvrtka za izdavanje kreditnih kartica sada koristiti samo crvene i žute kružnice koje se križaju kao svoj logo na karticama, na fizičkim i digitalnim mjestima plaćanja.

Logotip prepoznatljivih krugova koji se preklapaju ostat će isti, ali naziv slova tvrtke FF Mark s manjim brojem slova ispod simbola više se neće koristiti.

Suptilni dizajn koji je Pentagram najavio na sajmu potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu, slijedi Mastercardov rekonstrukciju prije dvije godine.

Pentagramovo ažuriranje za 2016. godinu za marku bilo je Mastercardovih prvih dvadeset godina. U to je vrijeme studio zamijenio pruge u preklapajućim dijelovima krugova i napisao ime tvrtke ispod logotipa, a ne preko njega.

Najavljujući promjenu logotipa bez riječi na svojoj Facebook stranici, iz Mastercard su rekli: “Obično ne volimo odbacivanje imena, ali mislimo da možemo napraviti takav korak…”

Mastercard se nada da će redizajn bolje predstavljati tvrtku na globalnoj razini i da će se lako implementirati preko digitalnih platformi.

“Kako se potrošački i trgovački svijet nastavlja razvijati, Mastercardov simbol predstavlja Mastercard bolje nego što bi jedna riječ ikada mogla, a fleksibilni moderni dizajn omogućit će da besprijekorno radi u digitalnom obliku.”

No nije samo Mastercard u skorije vrijeme napravio ovakav korak. Tinder je još jedan korporativni brand koji je maknuo svoje ime iz logotipa. Aplikacija za upoznavanje preselila se u nešto oštriju verziju plamena koji je prethodno stajao za točku iznad “i”.