Što su društveni mediji?
Prema njihovoj definiciji, društveni mediji su web 2.0 aplikacije na webu. To ovisi o korisničkom sadržaju koji održava organizacija društvenih medija. Pomaže u stvaranju društvenih mreža na mreži. Riječ je o virtualnim svjetovima, dijeljenju videozapisa, društvenim mrežama, društvenim igrama, socijalnim knjižnim oznakama, uslugama / recenzijama proizvoda, dijeljenju fotografija, mikroblogovima, forumima, blogovima, poslovnim mrežama i društvenim mrežama poduzeća. Prednost današnjih tehnoloških društvenih mreža u odnosu na tradicionalne papirne medije vidi se na mnogo načina. One su uvećane u dosegu, upotrebljivosti, kvaliteti, neposrednosti, trajnosti i učestalosti. Osam od deset najposjećenijih društvenih medija na svijetu ima sjedište u američkoj državi Kaliforniji.
Povijest razvoja
Prije društvenih mreža bilo je razmjene izravnih poruka kao što su ICQ i AOL AIM. Bilo je chat chat-ova kao i IRC i iChat. Prva društvena mreža počela je kao jednostavna platforma koja je u stvarnom vremenu povezivala stvarne ljude koristeći njihova prava imena. Jedan dobar primjer je Sixdegrees.com, online poslovanje koje je bilo kratkotrajno. Ta je inovacija kasnije dovela do razvoja boljih mrežnih platformi koje su se razvile u mrežne stranice. Ove uspješne mreže društvenih medija promovirale su više viralnosti kao ponovno dijeljenje sadržaja. Viralnost je važna za neke tvrtke koje žele da se njihov sadržaj ponovno dijeli na mnogim drugim društvenim mrežama. Društveni mediji imaju mnogo običaja za različite ljude, kao što su traženje posla, upis na fakultet, učionica, oglašavanje i komunikacija.
Aplikacije društvenih mreža
Uspjeh i popularnost društvenih mreža dosegnuli su više ljudi jer je popularnost mobilnih aplikacija također dosegla novu razinu kod mobilnih korisnika. US Digital Consumer Report navodi da 47% korisnika mobilnih telefona svakodnevno koristi aplikacije društvenih medija. Ova visoka stopa korištenja je blagodat za tvrtke koje promiču e-trgovinu, promocije prodaje, popuste, komunikaciju, razvoj odnosa / programe lojalnosti i marketinška istraživanja. Važnost društvenih mreža ne može se ugroziti u današnjem svijetu visoke tehnologije. Ona je postala način života i promovirala je sposobnost pojedinca da zaradi društvenu vlast. Iako, izvješće o povjerenju za 2010. ima više ljudi u društvenim medijima koji imaju pouzdane informacije koje dolaze od akademika i stručnjaka iz industrije. Ova promjena iz izvješća o povjerenju iz 2008. godine koja je pouzdana informacija od „ljudi poput mene“ ili od kolega.
Najpopularnije mreže društvenih medija
Broj jedan na društvenim mrežama u svijetu danas je Facebook, sa sjedištem u Menlo Parku, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države. Facebook dobiva oko 1, 1 milijardu posjeta mjesečno. Facebook promiče odnose i tvrtke. Drugi je YouTube, sa sjedištem u San Brunu, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države. YouTube dobiva oko 1, 0 milijarde posjeta mjesečno. Ova web-lokacija odnosi se na dijeljenje videosadržaja i viralnost. Treći je Twitter, sa sjedištem u San Franciscu, Kalifornija, SAD. Twitter dobiva oko 310 milijuna posjeta mjesečno. Twitter je u stvarnom vremenu razmjene trenutnih poruka i ažuriranja. Četvrti je LinkedIn, sa sjedištem u Mountain Viewu u Kaliforniji. LinkedIn prima oko 255 milijuna posjeta mjesečno. Ova stranica govori o profesionalnim poslovnim profilima i računima te informacijama. Peti je Pinterest, sa sjedištem u San Franciscu, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države. Pinterest dobiva oko 250 milijuna posjeta mjesečno. Pinterest se odnosi na dijeljenje slika i videozapisa. Šesti je Google+, sa sjedištem u Menlo Parku, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države. Google+ dobiva oko 120 milijuna posjeta mjesečno. Ova je web-lokacija ostanak u kontaktu s ljudima i dijeljenje fotografija i slanje poruka. Sedmi je Tumblr, sa sjedištem u New Yorku, New York, Sjedinjene Američke Države. Tumblr prima oko 110 milijuna posjeta mjesečno. Riječ je o dijeljenju fotografija i poruka. Osmi je Instagram, smješten u Menlo Parku, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države. Instagram dobiva oko 100 milijuna posjeta mjesečno. Riječ je o dijeljenju fotografija i poruka. Deveti je Reddit, sa sjedištem u San Franciscu, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države. Dobiva oko 85 milijuna posjeta mjesečno. Ova stranica govori o zabavi, vijestima i umrežavanju. Deseta, ali ne i najmanje, ruska je društvena mreža, VK, sa sjedištem u St. Petersburgu, Rusija. Dobiva oko 80 milijuna posjeta mjesečno. Ova stranica je ruski ekvivalent američkog Facebooka.
Najpopularnije društvene mreže na svijetu
Rang | Web stranica, sjedište | Jedinstveni mjesečni posjetitelji |
---|---|---|
1 | Facebook, Menlo Park, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 1, 1 milijardi |
2 | YouTube, San Bruno, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 1, 0 milijardi |
3 | Twitter, San Francisco, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 310 milijuna |
4 | LinkedIn, Mountain View, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 255 milijuna |
5 | Pinterest, San Francisco, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 250 milijuna |
6 | Google+, Menlo Park, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 120 milijuna |
7 | Tumblr, New York City, New York, Sjedinjene Američke Države | 110 milijuna |
8 | Instagram, Menlo Park, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 100 milijuna |
9 | Reddit, San Francisco, Kalifornija, Sjedinjene Američke Države | 85 milijuna |
10 | VK, St. Petersburg, Rusija | 80 milijuna |