Uz društvene mreže koje smo pobliže objasnili u našoj prethodnoj blog objavi, još je nekoliko kanala koji su danas neizbježni dio svake ozbiljne strategije digitalnog oglašavanja.
U zadnjih godinu dana više od polovice poduzeća povećalo je svoj budžet za digitalni marketing u Hrvatskoj što definitivno pokazuje povećanu svijest o važnosti tog segmenta poslovanja.
Želite biti visoko pozicionirani na Google pretraživanju?
U tom slučaju, Google Adwords oglašavanje pravi je alat za vas!
Adwords omogućuje ciljano oglašavanje što znači da ovim alatom možete doprijeti do točno određene skupine korisnika, na točno određenoj lokaciji i u točno određenom vremenskom periodu. Možete odabrati prikazivanje vaše reklame na svim platformama (pametnim telefonima, tabletima i desktop računalima) ili se možete fokusirati samo na pojedini uređaj. Mogućnosti su beskonačne! A što je najvažnije, dopirete do vaših kupaca u trenutku kada baš trebaju i traže vaš proizvod ili uslugu.
Marketinške kampanje se temelje na ključnim riječima koje korisnici koriste u svojem pretraživanju na internetu. Budžet ulaganja samostalno odaberete, a program je baziran na CPC (Cost per click / cijena po kliku) modelu naplate, tako da plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas. Kampanju je moguće izmijeniti u bilo koje vrijeme, a njezino praćenje i mjerenje rezultata je jednostavno. Također, na temelju analize rezultata, moguće je izmijeniti sve parametre u svrhu efikasnijeg oglašavanja.
Postulati korištenja Adwords alata:
⁃ ciljano oglašavanje (lokacija, vrijeme, uređaji, jezik)
⁃ odabir budžeta
⁃ efikasna kontrola ulaganja
⁃ jednostavno praćenje kampanje
⁃ mogućnost izmijene parametara kampanje u bilo koje vrijeme
⁃ brzina povratne informacije
⁃ točno i mjerljivo istraživanje tržišta
⁃ maksimizacija ROI (povrat investicije)
⁃ najpopularniji i najisplativiji sustav za oglašavanje na internetu
Bez obzira da li ste poduzeće čije je poslovanje striktno digitalne naravi, ili je to samo segment vašeg poslovanja, pametno smišljenom kampanjom Adwords donosi odlične rezultate, maksimizirajući vam profit.
Newsletter ili e-mail marketing
Iako se možda na ovaj kanal gleda kao zastarjeli način komunikacije, e-mail marketing se i dalje drži visoko na listi ponajboljih alata digitalnog marketinga. Kao jedan od oblika direktnog marketinga (jedan-na-jedan), potencijal ovog oblika oglašavanja je iznimno velik.
Uz relevantan tekst, korisnicima šaljemo zanimljive audio, video i foto materijale te linkove na web stranice koje želimo promovirati. E-mailom direktno stupamo u kontakt s klijentom, a čak mu se možemo obratiti i osobnim imenom što ostavlja dojam bliskosti i povezanosti.
Marketinška kampanja je jednostavno mjerljiva te se na temelju njezine analize buduće kampanje mogu još efikasnije preusmjeriti i ciljati korisnike prema njihovim interesima i ponašanju.
Benefit korištenja e-mail marketinga:
⁃ direktna komunikacija s postojećim i potencijalnim klijentima
⁃ učvršćivanje poslovnog odnosa s klijentima
⁃ slanje ključne informacije zainteresiranim korisnicima
⁃ jednostavna analiza e-mail kampanje i praćenje trendova
⁃ retargeting
Content marketing
U 2015. godini predstavlja najznačajniji marketinški alat. Kupci postaju sve zahtjevniji i žele dobiti što više relavantnih informacija kako bi donijeli najbolju odluku i odlučili se za određeni proizvod ili uslugu.
Jednostavno gomilanje informacija na vašoj web stranici neće ostvariti poželjan ekeft kod korisnika ako sadržaj nije zanimljiv, relevantan i informativan. Efikasnije je napisati manji, ali kvalitetan tekst koji će dati precizne informacije o vašem poduzeću i proizvodima. Cilj je povećanje posjećenosti vašeg weba, a korisnici će imati povjerenja da će na njemu naći sve bitne informacije i uštedjeti na vremenu.
Sadržaj u obliku bloga na vašim web stranicama informira postojeće, ali i potencijalne klijente o vašim proizvodima i uslugama te ostalim zanimljivostima te vas čini konkurentnijima na tržištu.
Kvaliteta teksta prevladava kvantitetu, a također je bitno da je članak gramatički i pravopisno ispravan i zanimljiv. Osmišljavanje zanimljivog web sadržaja obogaćenog ključnim riječima može biti pravi izazov, no vrijeme provedeno u kreiranju teksta je višestruko isplativo.
Time će broj korisnika i posjetioca na vašu web stranicu rasti, kao i vaša pozicioniranost kod pretraga na internet tražilicama, što odmah daje potencijal za stvaranje većeg profita, a istovremeno i snižavanje troškova oglašavanja.
Vrijeme provedeno kreirajući kvalitetan web sadržaj omogućiti će vam slijedeće koristi za vaše poslovanje:
⁃ povećanje posjećenosti web stranice
⁃ povećanje profita
⁃ smanjenje troškova oglašavanja
⁃ optimizacija, odnosno bolja pozicioniranost na internetu, a ujedno i tržištu
⁃ lojalnost korisnika
⁃ širenje svijesti o vašem proizvodu ili usluzi
Često nemamo vremena čitati dugačke članke niti tekstove na internetu, a i ako pročitamo tekst koji nam nije pružio sažete, jasne i potpune informacije, osjećamo da smo izgubili dragocjeno vrijeme. Ipak, ponekad nas već prva rečenica zaintrigira zbog svog stilskog sastava i kompozicije te nastavimo sve do zadnje riječi osjećajući se kao da smo obogatili svoje znanje. To je upravo glavni cilj Content Marketinga.
Orginalan članak: http://www.radionica.hr/najvazniji-kanali-internet-oglasavanja-u-2015-godini/