Što vas može dovesti na prvo mjesto na tražilici?

By 1. February 2016.Vijesti

Zlatno pravilo SEO optimizacije jest dovesti kvalitetne web stranice za određene ključne riječi na vidljivo i prepoznatljivo mjesto za sve prisutne na tražilicama, kako bi se omogućilo povećanje njene posjećenosti, reputacije i u konačnici povećanje prometa i poslovne uspješnosti u pogledu bolje zarade za uslugu ili proizvode koju promovira web stranica.

Prije donošenje odluke za odabirom SEO-a, kao glavnim ključem za ostvarivanje poslovne strategije boljeg i uspješnijeg poslovanja, potrebno je utvrditi par bitnih stavki. Prvo i osnovno pitanje je koji je Vaš cilj i što želite postići boljom pozicijom na google tražilici? Odgovor je univerzalan za sve klijente, a to je povećanje prometa, prodaje i boljih rezultata poslovanja na domaćem i/ili stranom tržištu.

 Želite se istaknuti i prestići konkurenciju?

Nakon utvrđenog cilja, dolazi najbitnija stavka i pitanje za što želite biti broj jedan na internet tražilicama? Što je to što Vas ističe od ostatka konkurencije i čini Vas boljim u poslovanju? Koji je segment Vašeg poslovanja za koji smatrate da je kvalitetan i da bi mogao istaknuti Vašu stranicu u internet svijetu? Bilo da se radi proizvodu ili usluzi, bitno je znati vrijednost svog poslovanja i istaknuti je na samom vrhu tražilica.

Svako poduzeće i poslovni subjekti imaju nešto što ih ističe među ostatkom konkurencije. Prednost i posebnost se utvrđuje i definira kroz odabir ključnih riječi, koje prezentiraju i objedinjuju Vašu prednost i fokus s kojima se želite promovirati na tržištu.

U konzultaciji sa SEO stručnjakom, nakon provedene analize tržišta, konkurencije i općenito potražnje koja postoji za određeni fokus i prednost Vašeg poslovanja, donosi se konačna odluka o odabiru ključnih riječi, nakon čega se može započeti s radom na procesu SEO optimizacije.

Isticanje i definiranje Vaše posebnosti i unikatnosti u poslovanju i ponudi usluga i proizvoda, bitna je za SEO koja se bazira na tome u preticanju konkurencije. Konkurencija je velika, a činjenica je da osobe kada pretražuju na internetu tragaju za proizvodom ili uslugama koji ispunjavaju faktore kvalitete i posebnosti, koji će omogućiti garanciju njihovog zadovoljstva.

Za čime tragaju Vaši potencijalni kupci?

U internet svijetu pokazatelj i garancija kvalitete kod posjetitelja i potencijalnih kupaca je visoka pozicija na tražilici na kojoj se pojavljuje Web stranica za određenu ključnu riječ, te informativan i koristan sadržaj na web stranici.

Istraživanje je pokazalo da većina osoba prilikom pretrage na tražilicama ne traži dalje od prvih 20 pozicija. Razlog tome je otkrivanje kvalitete i posebnosti kod visoko pozicioniranih stranica, zbog čega nemaju potrebu za ići dalje.

Dopustite svojoj web stranici da pokaže posebnost i kvalitetu Vašeg poslovanja posjetiteljima diljem svijeta, kroz odabir pravilnih ključnih riječi i proces SEO optimizacije, s kojim je sve to moguće i ostvarivo!

Izvor