Marketing na društvenim mrežama

  • Post last modified:08/05/2013
  • Post category:Vijesti

Nakon izrade vaše internet stranice krećemo s njihovom promocijom. Nakon što stranice prijavimo na relevantne tražilice kao što su Google, Bing, Yahoo i sl, krećemo s njihovom promocijom na društvenim mrežama i povezivanjem s poslovnim profilima Youtube, Facebook, LinkedIn i Google+ mrežama, korporativni dio vežemo na kontakte na LinkedIn profilima. Moguće je i povezivanje s domaćim mrežama tipa blogova i ili poslovnih baza tipa bika.net i sl.

Oglašavanje i marketing na društvenim mrežama

Oglašavanje na društvenim mrežama je još uvijek najpovoljniji oblik Internet oglašavanja, i kao takav vam nudi direktnu komunikaciju sa potencijalnim kupcima, korisnicima vaših usluga. Uz skupljanje posjeta sa pretraživača, direktnog oglašavanja i e-mail preporuka oglašavanje na društvenim mrežama donosi znatno povećanje interesa za vaše usluge i ili proizvode.

Odabir društvenih mreža

Prilikom odabira društvenih mreža svakako treba odabrati one društvene mreže s kojih možete privući najviše korisnika. Najbitnija je Facebook stranica za djelatnosti jer trenutno preko 1.5 milijuna korisnika u Hrvatskoj koristi ovu društvenu mrežu. U zadnje vrijeme i druge društvene mreže postaju sve popularnije hrvatskim korisnicima, prije svega Google+ i LinkedIN kao poslovna mreža, tako da bi bilo dobro sadržaje objavljivati i na tim mrežama.

Ono po čemu se web stranice programirane kod nas razlikuju od konkurentskih je njihova potpuna prilagođenost tražilicama i korisnicima tj. implementiranost SEO (Search Engine Optimization) unutar stranice i dobri preduvjeti za provođenje internet marketing kampanje.

Leave a Reply