Društvene su mreže izvršile velik utjecaj na naše živote. Uvjerenja smo da su olakšale komunikaciju s dragim osobama koje iz nekog razloga žive daleko od nas, ali gledajući ljude kako sjedeći na kavi listaju društvene mreže, ne možemo se oteti dojmu kako su ujedno srozale kvalitetu komunikacije s onima koji nam fizički nisu toliko daleko.
Bez obzira na sve, društvene su mreže važan dio svakodnevice većine nas, a kako bismo vam ih približili, donosimo poneke zanimljivosti koje (pretpostavljamo) niste znali.
Tweet s najvećim brojem dijeljenja
Carter Wilkerson, 16-godišnjak iz Nevade, upitao je 2017. lanac brze prehrane Wendy’s koliko je retweetova potrebno kako bi dobio godinu dana besplatnih pilećih medaljona. Odgovor je glasio – 18 milijuna. Ovaj je zalogaj očito bio previše za Cartera koji je sakupio “samo” 3,5 milijuna retweetova i time pokorio svijet Twittera. Na njegovu radost, lanac Wendy’s mu je osigurao godišnju zalihu omiljenoga jela bez obzira na to što nije postigao traženi broj retweetova, a osim toga poklonili su i 100.000 američkih dolara u humanitarne svrhe prema Carterovom izboru.
Nazivi naši svagdašnji
Znate li da je prvi naziv Twittera bilo Twttr, a Facebooka TheFacebook?
Najpraćeniji Twitter profil
Najpraćeniji profil na Twitteru jest onaj Katy Perry, američke kantautorice koja je svjetsku slavu postigla svojim hitom “I kissed a girl”. Sa 107.23 milijuna pratitelja (travanj 2019.), Katy Perry vlada ovom društvenom mrežom.
Najpraćeniji Instagram profili
Vlasnik najpraćenijega profila na Instagramu upravo je – Instagram, s približno 277.55 milijuna pratitelja, a u stopu ga prati jedan od najpoznatijih nogometaša današnjice, Cristiano Ronaldo koji ima publiku od oko 152.62 milijuna pratitelja.
Više pročitajte u blog objavi TOP 10 Instagram profila na svijetu
Najpraćenije Facebook stranice
Najpraćenija Facebook stranica je Facebookova, slijedi je Samsung, div proizvodnje elektroničkih uređaja, a zatim opet neizbježni – Cristiano Ronaldo.
Koliko se ljudi služi Facebookom?
Prema statusu osnivača Facebooka Marka Zuckerberga, objavljenoga 30. lipnja 2018. godine,
“više od 2.6 milijardi ljudi svakoga mjeseca koristi Facebook, WhatsApp, Instagram ili Messenger, a više od 2 milijarde ljudi koristi barem jednu od naših usluga svaki dan.”
Zuckerberg je napomenuo i sljedeće:
“Imali smo odlično četveromjesečje, a naša zajednica i poslovanje i dalje rastu brzo. 2.3 milijarde ljudi danas koristi Facebook svakoga mjeseca, a 1.5 milijardi svakoga dana. Prihodi su porasli 33% u odnosu na isto razdoblje prošle godine – na 13.7 milijardi dolara.”
Plava boja Facebooka
Jeste li znali da je Facebook plave boje zbog toga što je Mark Zuckerberg daltonist? Daltonizam ne znači potpunu sljepoću za boje, već nemogućnost raspoznavanja (najčešće) nijansi crvene i zelene, što je slučaj i kod Marka. Jednom je novinaru u intervjuu rekao da je plava boja za njega najbogatija i jedina čije sve nijanse može vidjeti.
Zaštitno lice Facebooka
Lice poznatog glumca Al Pacina bilo je zaštitni znak Facebooka dok se još zvao TheFacebook.
Facebook u Kini
Kineske vlasti kontroliraju i ograničavaju pristup brojnim web stranicama, kao i društvenim mrežama poput Facebooka kojemu ne možete pristupiti tijekom boravka u Kini. Naravno, i ove je zabrane moguće zaobići, ali o tome nekom drugom prilikom.
#Hashtag
Prvo spominjanje pojma hashtag dogodilo se u blog objavi Stowea Boyda “Hash Tags = Twitter Groupings” 26. kolovoza 2007. godine (podatak preuzet od leksografa Bena Zimmera).
Početkom srpnja 2009. godine Twitter je počeo hiperlinkati sve hashtagove u tweetovima kako bi se pojavili u rezultatima pretraživanja.
Iako je hashtag svoje putovanje započeo na Twitteru, njegova upotreba se proširila i na druge web stranice društvenih mreža, uključujući Instagram, Facebook, Flickr, Tumblr.
Izvor: marketing.hr