Google Maps sve je sličniji društvenim mrežama

Najnovija nadogradnja za Google Maps zove se ‘Community Feed’ i po mnogočemu podsjeća na navigacijsku verziju Facebooka ili Twittera

Google nastavlja pronalaziti nove načine kako učiniti Google Maps korisnijim alatom za snalaženje i navigaciju. Kompanija je na Keywordu upravo najavila novu značajku koja dio Google Mapsa pretvara u neku vrstu društvene mreže. Ako često doprinosite recenzijama ili koristite Google Maps kao navigacijski alat, ‘Community Feed‘ bi vam se mogao jako svidjeti.

Community Feed je iskustvo vrlo slično Facebooku i Twitteru gdje skrolate kroz objave poput recenzija, fotografija i običnih objava vezanih uz Google Mape. Pišu ih lokalni stručnjaci, ljudi koje znate, dućani i publikacije.

Društvena strana navigacije

Nova nadogradnja korisnicima pruža dodatnu karticu pod imenom ‘Explore’. Tamo ćete moći čitati o stvarima koje vam, zavisno o vašim pretragama, servira Googleov algoritam. Ukratko – radi se o novom načinu plasiranja preporuka i pisanih sadržaja unutar usluge. Na primjer, ako program zaključi da jako volite jesti hamburgere, počet će vam predlagati mjesta koja lokalni vodiči smatraju jako dobrima.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Google

Ne samo da će nadogradnja pomoći da uz pomoć drugih otkrijete zanimljiva mjesta u vašoj blizini, moći ćete se bolje povezati sa dućanima i uslugama što je, realno, dosta korisna stvar u ovim vremenima.

Google piše da korisnici objavljuju preko 20 milijuna preporuka za svoja omiljena mjesta, recenzija i ocjena, fotografija, odgovora na pitanja, adresa i tako dalje. Ova nadogradnja preporuke će učiniti dostupnijima većem broju ljudi, što je, piše Makeuseof, uvijek dobra stvar.

Koliko je Community Feed zapravo koristan?

Kratki odgovor na ovo pitanje je u tome koliko zavisite o mjestu gdje živite. Ako ste u velikom gradu s hrpom Google korisnika koji cijelo vrijeme šalju preporuke, nova značajka će vam biti od velike koristi. Ako živite u manjim mjestima, koncept je više-manje beskoristan.