
Osmišljavanje nagradne igre i kampanje “Osvoji 5 x 2 pranja u Herc automatskoj praonici”.
Nakon definiranja ciljeva istražujemo konkurenciju i mogućnosti te predlažemo niz aktivnosti koje čine marketinški plan Vaše tvrtke za društvene mreže. U tijeku kampanje analiziramo uspješnost poduzetih aktivnosti te prilagođavamo daljnji tijek kampanje.
Ciljevi kampanje na društvenim mrežama:
- širenje svijesti o brandu
- promocija novog sadržaja na poslovnim web stranicama
- promocija novog proizvoda
- stvaranje povjerenja
- održavanje veza s postojećim klijentima i kupcima
- istraživanje navika potrošača i tržišta općenito te širenje baze klijenata
Marketing kampanje na najpoznatijim socijalnim mrežama.
Facebook kampanja se sastoji od:
- Izrada Facebook stranice: Profil tvrtke, proizvoda ili usluge sa osnovnim informacijama, djelatnostima i fotografijama
- Integracija Facebook stranice sa web stranicom, sinhroniziranje zajedničkih sadržaja i ponuditi na oba mjesta zajedničke aplikacije primjerene mjestu objavljivanja.
- Facebook ciljano oglašavanje.
- Mini web integracija Facebook aplikacija.
- Nagradne igre i drugi interaktivni sadržaji.
Kampanja je bila uspješna, priupljeni su značajni like-ovi kao i veliki “reach” samog posta.