instagram oglašavanje

Oglašavanje na Instagramu

Era oglašavanja započela je i na Instagramu! Pročitajte što trebate znati o oglašavanju na ovoj društvenoj mreži kako biste došli do željene publike.

Instagram je svoj peti rođendan dočekao s 400 milijuna aktivnih korisnika mjesečno čime je dakako postao i poželjno mjesto za oglašivače. Naime, nedavno smo i na Instagramu dobili priliku kreirati oglase za svoje usluge i proizvode što je omogućeno putem Facebookovog sučelja za upravljanje oglasima Power Editor.

Nakon što smo prvi istražili i objavili koliko ljudi u Hrvatskoj koristi Instagram, odakle oni dolaze, koliko imaju godina i mnoge druge zanimljive podatke, napisat ćemo nešto više o mogućnostima oglašavanja na ovoj sve popularnijoj društvenoj mreži.

Prije svega treba reći kako su oglasi na Instagramu usmjereni ka ostvarivanju četiri cilja, odnosno dostupne su nam četiri vrste oglasa:

  • Povećanje broja posjeta web stranice
  • Povećanje broja pregleda videa
  • Branding tvrtke, proizvoda ili usluga
  • Povećanje broja instalacija aplikacija za pametne uređaje

Bez obzira na to što želite odabranim oglasom postići, važno je znati da se kampanjama u potpunosti upravlja putem Facebookovog sučelja za upravljanje oglasima. To u osnovi znači da se oglasima može vrlo precizno segmentirati korisnike po lokaciji, demografskim obilježjima, interesima, ponašanju i mnogim drugim značajkama.

Što to znači za oglašivače? Poželite li svojim oglasima targetirati Šveđanke od 35 do 50 godina starosti koje vole putovati u Hrvatsku, možete! Želite li, pak, oglašavati svoje proizvode Hrvatima od 20 do 40 godina starosti koji vole nogomet i pivo, možete i to. Što se samog formata oglasa tiče, i tu su mogućnosti vrlo slične kao i na Facebooku. Naime, dostupni formati su video, slikovni i carousel oglasi.

Instagram oglašavanje blogpost

U svakom slučaju, predstoji nam zanimljivo razdoblje oglašavanja na Instagramu, platformi koja je brojem korisnika nadmašila Twitter i koja pruža mogućnost prezentacije u kreativnom okruženju s iznimno zainteresiranom publikom. Budite među prvima koji će iskoristiti sve mogućnosti koje Instagram danas pruža i ostvarite konkurentsku prednost na tržištu.

Izvor