Društvene mreže “Pokretači Popularnosti” web stranice
Društvene mreže su danas nezaobilazni dio naših života. Koristimo ih ne samo za zabavu, već da bi se i informirali o svakodnevnim stvarima koje nas zanimaju. Vijesti, glazba, recepti, događaji…Sve što nas zanima je tamo.
Najčešće korištena društvena mreža u Hrvatskoj je Facebook. Posljednji podaci kažu kako 1,8 milijuna ljudi u Hrvatskoj ima otvoren Facebook profil. To znači da je gotovo svaki drugi Hrvat na “fejsu”. ( Kliknite ovdje više o samom oglašavanju na Facebooku )
Uz Facebook tu su i druge društvene mreže kojima iz dana u dan raste popularnost, pogotovo među mlađom populacijom. Tako Instagram u Hrvatskoj ima oko 190.000 korisnika, dok Twitter u Hrvatskoj ima oko aktivnih 50.000 korisnika.
Društvena mreža na kojoj svakako morate biti je i LinkedIn na kojoj je u Hrvatskoj već oko pola milijuna korisnika.
Da skratimo, ogroman broj Hrvata nalazi se na društvenim mrežama i taj broj s vremenom jedino može biti sve veći.
Ono što će se eventualno mijenjati je popularnost određene društvene mreže i zato je važno biti u trendu i znati koje društvene mreže koristi Vaša ciljana publika.
Uz društvene mreže možete podići svoje poslovanje digneš na višu razinu, stvoriti vezu sa svojim potencijalnim kupcima i povećati prodaju.
U nastavku saznaj 5 načina na koje društvene mreže mogu postati pokretači popularnosti Vaše web stranice.
1. Izgradite svijest o brendu (brand awareness)
Ako želiš da ljudi saznaju za tvoj brend, društvene mreže su odlično mjesto za upoznavanje. No, kod upoznavanja važno je biti dosljedan i ne zbuniti kupca.
Zato bi bilo dobro da definirate svoj vizualni identitet i na svim društvenim mrežama koristite iste vizuale za profilnu sliku i cover. Ako ćeš na Facebooku imati jedan stil cover fotografije, a na Twitteru drugi, tvoj potencijalni kupac možda uopće neće shvatiti da se radi o istom brendu.
Kako bi posjetitelju poslao jasnu i prepoznatljivu poruku o svojem brendu na svim društvenim mrežama uskladi profilne i cover slike na svim društvenim mrežama.
Ovako mi trenutno izgledamo na Facebooku i Twitteru:
Fotografije objava neka vam budu također vizualno i stilski usklađene s bojama brenda kako bi dodatno doprinijele izgradnji prepoznatljivosti brenda.
Jednom kada ste uredili Vaše profile nemojte biti lijeni i pustiti ih da stoje neažurirani mjesecima. Nije cool imati božićni cover na proljeće. To će kupcu samo reći da ne brinete o njemu i da Vam nije stalo.
A ako Vama nije stalo, zašto bi bilo posjetitelju?
Izrazito je važno i redovno objavljivati kvalitetan sadržaj, komunicirati sa svojim fanovima na društvenim mrežama, biti im koristan i zanimljiv.
Uložite u oglašavanje i povećajte reach svojih objava. Oglašavanje na društvenim mrežama relativno je povoljno, a možete doprijeti do velikog broja svoje ciljane publike.
Facebook oglašavanje je povoljno, a ima odlične rezultate
Tamno narančasto pokazuje broj ljudi kojima je prikazana plaćena objava brenda, a svijetlo narančasto pokazuje organski doseg. I dok se plaćena objava prikazuje tisućama ljudi dnevno, organski doseg je minimalan – od nekoliko desetaka do nekoliko stotina.
Odličan efekt plaćenog oglasa može se postići i s već desetak dolara po oglasu. Naravno, čim kvalitetniji sadržaj promovirate on će imati i bolji učinak.
S obzirom na doseg do publike – odabrane prema dobi i interesima – Facebook efekti reklamiranja teško se mogu mjeriti s klasičnim kanalima.
2. Kreirajte brend kojeg će ljudi voljeti
Vi ne želite da ljudi samo znaju za vas, vi želite i da vas zavole. Tu su društvene mreže ponovno idealno sredstvo kako to postići.
Na društvenim mrežama si možete (i morate) dopustiti da budete opušteniji i neformalniji te da pokažete kupcima svoje ljudsko lice.
Podijelite s fanovima i potencijalnim kupcima svoje osobne priče i fotografije iz ureda, ali i stvari u koje kao brend vjerujete ili stvari koje činite za druge. Na društvenim mrežama Vaš brend je kao osoba i on će biti ili simpatičan, zabavan, duhovit, vrijedan poštovanja ili dosadan, nedostupan ili čak bahat.
I Vi možete postići da Vas vaši kupci zavole koristeći društvene mreže, a sve što ti treba dobra je social media strategija i community manager koji zna što radi “online”. Ako sami ne znate odakle bi krenuli kada je riječ o društvenim mrežama, slobodno nam se obratite.
3. Pruži korisničku podršku
Istraživanja pokazuju kako čak dvije trećine kupaca očekuje korisničku podršku upravo na društvenim mrežama, a problem je taj što mnoge tvrtke to još nisu osvijestile.
Rezultat je taj da kupci dobivaju zakašnjele odgovore na svoja pitanja ili što je još gore – uopće ih ne dobivaju.
Rezultat su nezadovoljni korisnici koji će ti okrenuti leđa i potražiti brend koji efikasnije rješava njihove probleme i pitanja.
Ono što vam treba biti cilj je na svako pitanje odgovoriti u roku od jedan sat, jer to je ono što kupci očekuju.
I sam Facebook prepoznao je koliko je brzina važna korisnicima pa fanovi na svakoj stranici odnedavno mogu vidjeti koja je statistika odgovaranja na poruke određenog brenda.
Statusi se kreću od “very responsive to message” (što je najbolje), a možete dobiti i status brenda koji ne odgovara na poruke, što nikako ne želite.
Community manageri Frizerskog Salona Di kojima održavamo web stranicu i social network, rade jako dobar posao i zaslužili su status “very responsive to messages” s impresivnim prosjekom odgovaranja na poruke u 2 minute.
Ugledajte se na njih i profitirat ćete 100 posto 😉
Ako želite i sami postati popularni poput njih, slobodno nam se obratite, i za vrlo pristupačnu cijenu ćemo održavati društvene mreže po želji za Vas.
Informirajte se više o društvenim mrežama i našim uslugama.
4. Dođite do bolje pozicije na Googleu
Vaše prisustvo i aktivnost na društvenim mrežama povećat će svijest o vašem brendu među vašim kupcima, a dodatna korist od vašeg angažmana bit će i bolja vidljivost u rezultatima pretraživanja.
Razlog je taj što je aktivnost na društvenim mrežama još jedan signal koji mehanizmima pretraživanja govori da je vaš sadržaj relevantan i pouzdan.
Naravno, što više posjetitelja privučete to će i signal biti jači. Zato uložite u stvaranje kvalitetnog sadržaja i zatim ga promovirajte na sva zvona. Privući ćete posjetitelje, poboljšati poziciju na tražilici, povećati bazu fanova na Facebooku i ono najvažnije – povećati prodaju.
5. Naučite nešto o svojim korisnicima
Društvene mreže savršeno su mjesto da kupci upoznaju vas, ali i da vi upoznate svoje kupce.
Naravno, najbolja društvena mreža za upoznavanje vaših potencijalnih kupaca je Facebook koji ima najviše korisnika, a uz to pruža i detaljnu analitiku.
U dijelu stranice Uvidi možete saznati jako mnogo vrijednih podataka o svojim fanovima, ali i općenito o uspješnosti svojih objava, angažmanu korisnika i dosegu objava.
Uz pomoć podataka koje prikupite na društvenim mrežama moći ćete bolje definirati publiku kojoj se obraćate. Kada bolje upoznate svoju publiku, lakše ćete joj se i obratiti, odnosno kreirati sadržaj koju nju interesira.
Uz to, moći ćete kvalitetnije i učinkovitije targetirati svoje oglasne kampanje.
U konačnici, sve će to zajedno utjecati na poboljšanje konverzija, odnosno na stjecanje više korisnika Vaše web stranice.
Zato nemojte biti lijeni i uključite se aktivno u život na društvenim mrežama. Uz to što vam može znatno poboljšati poslovanje i prodaju, još je i zabavno.
Pa može li bolje? 🙂
Ako niste sigurni odakle krenuti, slobodno nam se javite. Rado ćemo Vam pomoći.